Reklamace zboží
Reklamace zboží
Je nám líto, že zakoupené zboží nesplnilo vaše očekávání.
Reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a co nejjednodušeji.
Reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a co nejjednodušeji.
- Jednoduchý online formulář
- Rychlé vyřízení a přehledný postup
- O výsledku budete vždy informováni
Postup reklamace
1. Online formulář
Vyplňte náš online reklamační formulář.
2. Protokol a adresa
Do 7 dnů od přijetí formuláře vám zašleme e-mailem reklamační protokol a adresu pro zaslání zboží.
3. Řízení s výrobcem
Po přijetí reklamovaného zboží zahájíme reklamační řízení s výrobcem.
Termín vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů
O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
Vaše práva při uznané reklamaci
Vrácení peněz nebo výměna zboží
Pokud bude reklamace uznána, máte nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží za nový kus.
Soubor s reklamačním formulářem: 👉 [Reklamační formulář]
Po vyplnění jej prosím odešlete na e-mail: reklamace@toppy.cz
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
ROVAKIA s.r.o.
Elektrárenská cesta 1 (Přístav - brána č. 4)
945 01 Komárno
Slovensko
Podrobnosti o reklamačním procesu najdete v obchodních podmínkách.